مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 05:052020-04-01سياسي

فعالیت 400 گروه جهادی در ضدعفونی شهرهای استان اصفهان


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: توزیع یک میلیون و 300 هزار ماسک و فعالیت 400 گروه جهادی در ضدعفونی شهرهای استان از جمله اقدامات سپاه برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

- ایسنا/اصفهان فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: توزیع یک میلیون و 300 هزار ماسک و فعالیت 400 گروه جهادی در ضدعفونی شهرهای استان از جمله اقدامات سپاه برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

سردار مجتبی فدا با اشاره به فلسفه تشکیل سپاه برای خدمت رسانی به مردم، اظههار کرد: سپاه پاسداران در کنار بسیج با حضور در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع)، در زمان وقوع سیل و بحران با حضور فعال بسیج سازندگی و در شرایط امروز نیز با حضور فعال و چشمگیر در جامعه برای شکست کرونا به میدان آمده است.

وی افزود: پیگشیری، پاکسازی، ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی، تولید بسته های بهداشتی و ضد عفونی منازل، تأمین مواد مورد نیاز از جمله مواد غذایی، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده الکل و ماسک و برخورد با محتکرین و سوء استفاده کنندگان از جمله اقدامات سپاه استان اصفهان در راستای مقابله با کرونا بوده است.

فداد ادامه دا: همچنین استفاده از مشارکت های مردمی و برپایی کارگاه های ماسک سازی شرایطی را به وجود آورده است که مشکل کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 400 گروه جهادی در ضدعفونی شهرهای استان اصفهان

فعالیت 400 گروه جهادی در ضدعفونی شهرهای استان اصفهان