مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 04:052020-04-01سياسي

رییس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پدر ارجمند شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز؛ در پی درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر ارجمند شهدای گرانقدر والامقام محمد حسین و داوود فهمیده، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت جانکاه مرحوم حاج محمد تقی فهمیده پدر گرانقدر شهیدان ارجمند محمدحسین و داوود فهمیده از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

رجاء واثق دارم نام پدر مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه آفرینی سترگ فرزندان برومند و فداکارش شهیدان محمد حسین و داوود عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار و اهتمام ایرانیان به تربیت انسان های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهیدان فهمیده و آحاد ارادتمندان به خانواده های مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

رییس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت