مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:502020-03-31اقتصادي

خودروهای ورودی به مشهد 24 ساعته ضدعفونی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر گفت: اگرچه از ورود خودروی سایر شهرها به مشهد مقدس ممانعت می شود، ولی خودروهای پلاک مشهد که از عوارضی وارد شهر می شوند لازم است ضدعفونی شوند، - معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از راه اندازی جایگاه ویژه ضدعفونی خودروهای سبک و سنگین، در ورودی به شهر مشهد از سمت عوارضی به صورت 24 ساعته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی یعقوبی با اعلام این خبر گفت: اگرچه از ورود خودروی سایر شهرها به مشهد مقدس ممانعت می شود، ولی خودروهای پلاک مشهد که از عوارضی وارد شهر می شوند لازم است ضدعفونی شوند، برای این منظور 2 جایگاه برای ضدعفونی کامل خودروهای سبک و سنگین طراحی و اجرا شد تا خودروهای سواری و کامیون ها با عبور از این جایگاه ها ضدعفونی شوند.

معاون شهردار مشهد افزود: علاوه بر ضدعفونی خودروها، جایگاه ویژه ای برای ضدعفونی افراد نیز در همین ورودی در نظر گرفته شده است و افرادی که توسط نیروهای ارتش مستقر در محل تب سنجی می شوند می توانند با عبور از این محفظه ضدعفونی شوند.

وی خاطرنشان کرد: مواد ضدعفونی مورد استفاده در این جایگاه ها به طور کاملا بهداشتی و مورد تایید پروتکل های وزارت بهداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای ورودی به مشهد 24 ساعته ضدعفونی می شوند

خودروهای ورودی به مشهد 24 ساعته ضدعفونی می شوند