مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:452020-03-31اقتصادي

کاهش مصرف 55درصدی بنزین در استان مرکزی


سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی از کاهش مصرف 55درصدی بنزین در استان مرکزی طی یک هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- علی جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از کاهش مصرف 55درصدی بنزین در استان مرکزی طی یک هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در استان از 28 اسفند 1398 تا 5 فرودین 99 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به خاطر کاهش مسافرت های نوروزی 55 درصد کاهش نشان می دهد.

وی ضمن قدررانی از مردم به خاطر ماندن در منازل خود و عدم مسافرت های نوروزی ابراز امیدواری کرد هر چه سریع تر شاهد شکست این ویروس منحوس باشیم.

جمشیدی به رعایت اصول بهداشتی و پزشکی در سطح جایگاه های استان مرکزی نیز اشاره کرد و گفت: تلاش ما و جایگاه داران تهیه دستکش و مواد ضدعفونی کننده در کنار نازل ها و تلمبه ها بوده که مردم بتوانند با خیال راحت اقدام به سوختگیری کنند.

این مقام مسئول از مراجعین به جایگاه ها خواست به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند و مطمین باشند مدیران مالکان و کارگران جایگاه ها در کنار مراجعین  هستند و تلاش همه آنان تکریم به مراجعین است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف 55درصدی بنزین در استان مرکزی

کاهش مصرف 55درصدی بنزین در استان مرکزی