مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-31سياسي

رفتن به تفرجگاهها در روز 13 فروردین یعنی به استقبال مرگ رفتن


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به همه همشهریان هشدار داد رفتن به تفرجگاهها  در روز سیزدهم فروردین ماه امسال به استقبال مرگ رفتن است.

- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به همه همشهریان هشدار داد رفتن به تفرجگاهها  در روز سیزدهم فروردین ماه امسال به استقبال مرگ رفتن است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در یک برنامه تلویزیونی تاکید کرد: فردا درصورت رفتن به طبیعت و تفرجگاهها ما نه تنها تفنن و نشاط نخواهیم داشت بلکه با پای خود به کام مرگ خواهیم رفت.

وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: فردا روز نصیحت و موعظه نیست و نقش بسیار مهمی در کاهش و یا گسترش شیوع بیماری دارد.

بنابراین هیچ گونه تسامحی در این قضیه پذیرفتنی نیست و با افراد از سوی مراجع انتظامی برخورد می شود.

دکتر زالی با اشاره به نقش کلیدی مردم در این زمینه بر استمرار در خانه ماندن به ویژه در روز طبیعت تاکید کرد و از همشهریان خواست همچون روزهای گذشته برای حفظ سلامتی خود و دیگران، جلوگیری از گسترش بیماری و کاهش فشار کاری کادر درمان، در منزل بمانند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران هشدار دارد که همشهریان درصورت خروج از منزل به بهانه حضور در طبیعت و تفرجگاهها تمام زحمات و محدودیت هایی را که در این مدت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتن به تفرجگاهها در روز 13 فروردین یعنی به استقبال مرگ رفتن

رفتن به تفرجگاهها در روز 13 فروردین یعنی به استقبال مرگ رفتن