مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 16:002020-03-31اقتصادي

پیش بینی تعهد 2800 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سال جاری


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: هدف گذاری شده است تا تعهد و مشارکت خیرین نیکوکار در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز، به 2800 میلیارد تومان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونان مشارکت های مردمی ادارات کل نوسازی مدارس استان ها با بیان اهمیت کار حوزه مشارکت های مردمی، گفت: یکی از مهم ترین و اصلی ترین کارهای سازمان در سال 99، تقویت و توسعه مشارکت های مردمی است و طرح بسته تحولی آن تدوین شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ می شود.

وی با اشاره به روند افزایشی اعتبارات ردیف پروژه های مشارکتی خیرین از سال 96 تا کنون، افزود: این ارقام از 200 میلیارد تومان با تخصیص 100 درصدی در سال 96 به 450 میلیارد تومان با تخصیص 110 درصدی در سال 97  و 870 میلیارد تومان در سال 98 رسید و امسال نیز به 3 هزار و 300 میلیارد تومان رسیده است که موفقیت چشمگیر و ارزشمندی است.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه تعهدات خیرین در سال گذشته شیب رو به بالا و مثبتی داشت، ادامه داد: این موضوع در استان های سیل زده چشمگیر بود و این نشان دهنده این است که در هر زمان که شرایط کشور ایجاب کرده، نیکوکاران همواره همراه دولت بوده اند و برای پشتیبانی از دولت و کمک به فراهم نمودن زیرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تعهد 2800 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سال جاری

پیش بینی تعهد 2800 میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سال جاری