مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 15:252020-03-31سياسي

علی باقری کنی مطرح کرد: حقیقت یک انقلاب همیشه زنده


جریان غربگرا، علّت ناکامی ها در توسعه را تحریم ها، و علّت تحریم ها را پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی مانند استکبارستیزی و مقابله با رژیم نامشروع صهیونیستی می داند، - دبیر ستاد حقوق بشر گفت: جریان غربگرا، علّت ناکامی ها در توسعه را تحریم ها، و علّت تحریم ها را پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی مانند استکبارستیزی و مقابله با رژیم نامشروع صهیونیستی می داند، در حالی که پیگیری همین آرمان ها توانسته حزب الله، انصارالله، جیش الشعبی و حشدالشعبی را در منطقه پدید آورد که توانستند ریشه ی تروریسم تکفیری را که تهدید جدی برای امنیت ملی ایران بود، از میان بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت ستاد حقوق بشر قوه قضاییه علی باقری دبیر ستاد حقوق بشر، که مهمان مرکز رشد بانوان دانشگاه امام صادق(ع) بود از چیستی و چرایی انقلاب اسلامی سخن گفت و به دستاوردها و لوازم حفظ و پاسداری از آن اشاره کرد.

تربیت انسان و جامعه وی درخصوص ارتباط تربیت انسان و تأثیر آن بر جامعه ، اظهار داشت: از آنجا که انقلاب ما مبنای اسلامی دارد، بنابراین انقلاب باید از منظر دین بررسی شود.

هدف دین هم شخصِ انسان و هم کل جامعه را شامل می شود و اهداف هردو، همسو و هم افزا هستند تا جایی که پایبندی به مبانی و اقتضائات هر دو می تواند تمدن اسلامی را بسازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری کنی مطرح کرد: حقیقت یک انقلاب همیشه زنده

علی باقری کنی مطرح کرد: حقیقت یک انقلاب همیشه زنده