مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:502020-03-31سياسي

راه اندازی 2000 کارگاه بزرگ در کشور برای تأمین نیازمندی های مردم


بسیجیان پای کار آمده اند و امروز بیش از 2 هزار کارگاه فعال بزرگ در کشور برای نیازمندی های مردم و آموزش عمومی راه اندازی شده که این آمار جدای از کارگاه های خانگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه بازدید از نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی(عج) قم و اقدامات سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در مقابله با کرونا، با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه خط مقدم دفاع مردم در تمام جبهه ها بوده اند و اینجا هم فرقی با دیگر عرصه ها ندارد اظهار کرد: خدا این لطف را کرده که بسیجیان در تمام عرصه ها خدمتگذار مردم باشند.

  وی با اشاره به اقدامات سپاه و بسیج در عرصه مقابله با کرونا تصریح کرد: بسیجیان پای کار آمده اند و امروز بیش از 2 هزار کارگاه فعال بزرگ در کشور برای نیازمندی های مردم و آموزش عمومی راه اندازی شده که این آمار جدای از کارگاه های خانگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه با تاکید بر اینکه این خصوصیت بسیجیان و پاسداران است که در هر صحنه ای تلاش می کنند تا سپر بلای مردم باشند گفت: در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) و بقیه الله نیز بیشترین بیماران مبتلا به کرونا پذیرش شده و راهکارهای مطلوب به کار گرفته شده تا مردم بهبود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2000 کارگاه بزرگ در کشور برای تأمین نیازمندی های مردم

راه اندازی 2000 کارگاه بزرگ در کشور برای تأمین نیازمندی های مردم