مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 13:452020-03-31اقتصادي

مهمترین اخبار جعلی کرونایی!


در این پست تعدادی از مهمترین اخبار جعلی که اخیرا پیرامون بیماری کووید19 منتشر شدند گردآوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تعدادی از اخبار جعلی و بی اساسی که پیرامون بیماری کووید19 مطرح و تکذیب شدند عبارتند از: تکذیب شد: گرما و تغییر اقلیم آب و هوایی مانع ابتلا به کرونا نمی شود گرما و افزایش دما یکی از مرسوم ترین شایعاتی بود که برای از میان بردن ویروس کرونا در روزهای منتهی به آغاز سال نو بسیار همه گیر شده بود؛ به طوریکه برخی با گرم کردن فضای خانه و یا عزیمت به مناطق گرم خیز به دنبال راهی برای رهایی از ابتلا به کرونا بودند که خیلی زود مشخص شد این خبر و برداشت ناصحیح و کذب است.

سایت رسمی یونیسف درباره تفاوت اقلیم ها و احتمال ابتلا به کرونا نوشته است: بر اساس مدارک، ویروس کرونا می تواند در تمام مناطق، شامل مناطق با هوای گرم و مرطوب، منتقل شود.

در صورتی که در منطقه دچار ویروس کرونای جدید زندگی می کنید و یا قصد سفر به چنین منطقه ای را دارید، تمهیدات حفاظتی را صرفنظر از وضعیت اقلیمی رعایت کنید.

شایعه: از بین رفتن ویروس کرونا با گرم شدن هوا یکی از شایعات رایجی بود که در روزهای پایانی سال گذشته در کشور بسیار داغ شده بود و از همین رو بسیاری ترجیح می دادند که سفرهای نوروزی خود را به مناطق گرمسیر موکول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین اخبار جعلی کرونایی!

مهمترین اخبار جعلی کرونایی!