مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-31پزشكي

اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با کووید 19 در استان ها


معاون امور استان های سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور از همکاری مشترک این سازمان و وزارت بهداشت برای اجرای پروتکل مداخله های روانی- اجتماعی مقابله با بیماری کووید 19 در استان های کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر محمد باقر حبی افزود: من به عنوان نماینده سازمان نظام روانشناسی و مدیران کل پیشگیری به عنوان نمایندگان معاونت های بهداشت و درمان وزارت بهداشت در زمینه اجرای این پروتکل وارد عمل شدیم.

بر این اساس، دستورالعمل نحوه تشکیل تیم های تخصصی و حضور روانشناسان و مشاوران داوطلب در کنار آن ها تدوین و به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است.

معاون امور استان های سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: مقرر شده است تا همزمان با ایجاد نقاهتگاه ها برای مراقبت از مبتلایان به کووید 19 و پذیرش بیمار، تیم های تخصصی ارائه خدمات حمایت های روانی- اجتماعی نیز وارد عمل شوند.

حبی افزود: اکنون استان های، گیلان، قم، اصفهان، مازندران و تهران در حال پذیرش بیمار هستند و روانشناسان و مشاوران داوطلب عضو سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور از طرف روسای شوراهای استانی سازمان که ضمن فراخوان و جذب داوطلبان، بر آن ها نظارت می کنند به ارائه خدمات تخصصی در نقاهتگاه ها می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با کووید 19 در استان ها

اجرای پروتکل مداخله های روانی-اجتماعی مقابله با کووید 19 در استان ها