مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 12:152020-03-31حوادث

ممنوعیت تردد و توقف در بوستان ها، مناطق تفریحی و تفرجگاهی اسلامشهر در روز طبیعت


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه ورود به بوستان ها و مناطق تفریحی و تفرجگاهی را در روز 13 فروردین نمی دهیم.

- سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار داشت: همزمان با فراررسیدن روز سیزده فروردین و روز طبیعت، محدودیت های ترافیکی و رفت و آمد در بوستان ها، خیابان ها و راه های منتهی به مراکز و مناطق تفریحی و تفرجگاهی از سوی مأموران نیروی انتظامی اعمال می شود.

وی با اشاره به تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده، افزود:به منظور پیشگیری از گسترش بیماری کووید19 و شیوع ویروس کرونا، از شهروندان اسلامشهری می خواهم در خانه بمانند تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری شود.

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: با توجه به شرایط و اعمال محدودیت های اعلام شده از ساعت 5 صبح روز 13 فروردین ماه اجازه توقف و تردد در بوستان ها و راه های منتهی به آن، به شهروندان بومی و غیربومی داده نخواهد شد.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: تمامی عوامل نیروی انتظامی با همراه نگهبانان و پارکبان های شهرداری ها و بوستان ها پای کار هستند و از 5 صبح روز سیزدهم به هیچ عنوان در داخل پارک ها و اطراف بوستان های مختلف اجازه توقف و پهن کردن هر نوع زیرانداز و دورهم جمع شدن افراد داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد و توقف در بوستان ها، مناطق تفریحی و تفرجگاهی اسلامشهر در روز طبیعت

ممنوعیت تردد و توقف در بوستان ها، مناطق تفریحی و تفرجگاهی اسلامشهر در روز طبیعت