مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 11:502020-03-31سياسي

12 فروردین امسال به نماد همدلی ملی در مبارزه با کرونا تبدیل شده است


وزیر کشور در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: امسال دوازدهم فروردین به نماد همدلی و همبستگی ملی ملت ایران در مبارزه با بیماری منحوس ویروس کرونا تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و از همه مردم ایران که به توصیه های دلسوزانه بهداشتی توجه کرده و حضور در خانه را مامن خود و جامعه قرار دادند، سپاسگزاری کرد.

متن کامل پیام وزیر کشور به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم 12 فروردین در تاریخ کشورمان برگ زرینی از افتخارآفرینی ملتی است که در انقلابی شکوه مند به دنبال استقلال خود از یوغ استثمارگران جهان خوار و آزادی از قید وبندِ استبداد و خودکامگی حکومت های وابسته بودند.

مردم ایران در اتحادی ناگسستنی و پیوندی جاودانه بر مبنای توحیدخواهیِ تاریخی، اسلام را مبنا و اصول مردمسالاری دینی خود قرار دادند و در گذر انقلاب اسلامی با رشادت و بصیرت و هوشمندی بسترساز تحول آزادی خواهی بر مبنای فطرت انسان و روح و نفس خداجوی بشریت شده و آموزه های جزم اندیشانه ناشی از تقکرات ماتریالیستی را در اردوگاه های لیبرالیستی و سوسیالیستی به چالش کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 فروردین امسال به نماد همدلی ملی در مبارزه با کرونا تبدیل شده است

12 فروردین امسال به نماد همدلی ملی در مبارزه با کرونا تبدیل شده است