مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-31اقتصادي

آمار تعداد سفر و مسافران بین شهری در روزهای کرونایی


معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: طی هفته های گذشته تعداد مسافرت ها و مسافران بین شهری با وسایل حمل و نقل عمومی، به ترتیب 70 و 76 درصد کاهش یافته و این کاهش پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیشتر از گذشته شده است.

- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: طی هفته های گذشته تعداد مسافرت ها و مسافران بین شهری با وسایل حمل و نقل عمومی، به ترتیب 70 و 76 درصد کاهش یافته و این کاهش پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بیشتر از گذشته شده است.

مهران قربانی در گفت وگو با ایسنا درباره ی آخرین وضعیت مسافرت های مردم با وسایل حمل و نقل عمومی در هفته های گذشته اظهار کرد: درخصوص کاهش سفرهای حمل و نقل عمومی بر اساس آخرین آمار تا دیروز (یازدهم فروردین ماه) تعداد سفرهای ناوگان عمومی مسافری 70 درصد کاهش و جابجایی تعداد مسافرین 76 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا تغییرات محسوسی در مسافرت های مردم ایجاد شده است؟ گفت: بله، پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز استفاده از ناوگان عمومی مسافری روند کاهشی داشته است؛ به نحوی که بیش از حدود 20 درصد کاهش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تعداد سفر و مسافران بین شهری در روزهای کرونایی

آمار تعداد سفر و مسافران بین شهری در روزهای کرونایی