مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:452020-03-31سياسي

برادران پنجاه و چند روز دیگر طاقت بیاورید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزبه پارسازاد در یادداشتی در جهان اقتصاد نوشت: چند هفته تا آغاز به کار دوره تازه مجلس شورای اسلامی بیشتر باقی نمانده است.

برگزاری انتخابات این دوره از مجلس از دیدگاه بسیاری از منتقدان به اندازه مورد انتظار دارای فضای رقابتی نبود و فراگیری نامزدهای تأیید شده با ترکیب سیاسی جامعه مطابقت نداشت و برآوردهای نخستین و پیش از روشن شدن قطعی ترکیب مجلس شورای اسلامی حاکی از غلبه جدی اصولگرایان در میان نمایندگان این دوره از مجلس است.

چنین ترکیبی از بسیاری جهات قابل تأمل و بررسی است اما هستند اشخاصی که این ترکیب و برآورد از انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده را هم در همین مسیر ارزیابی کرده و همچون علی مطهری این پدیده را در صورت تحقق شرایطی مطلوب می دانند.

دو ویژگی که در این باره مطرح است این است که تا استقرار دولت سیزدهم که با مجلس و سایر نهادهای تعیین کننده در کشور همسو ارزیابی می شود، بهانه هایی که در این چند سال اخیر دست مایه انتقادهای بی رحمانه و به دور از انصاف مخالفان نه منتقدان از دولت شده بود، از دست آنان خارج خواهد شد و دیگر در هنگامه های بروز بحران ها در زمینه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در داخل و یا مشکلاتی که در سیاست خارجی و منطقه ای برای کشور بروز خواهد کرد (چنان چه به طور مستمر و مداوم در این سال ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران پنجاه و چند روز دیگر طاقت بیاورید!

برادران پنجاه و چند روز دیگر طاقت بیاورید!