مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:202020-03-31اقتصادي

لایروبی 253 کیلومتر از رودخانه های خراسان رضوی برای مدیریت سیلاب


مدیر دفتر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: در راستای مدیریت سیلاب در خراسان رضوی عملیات لایروبی به طول 253 کیلومتر در رودخانه های این استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمدرضا صادقی فرد با اشاره به وضعیت سیلاب های اخیر در استان اظهار کرد: در بهار سال گذشته سیلاب های شدیدی در سطح کشور رخ داد که در خراسان رضوی هم این سیلاب ها از اوایل بهار شروع شد و شرکت آب منطقه ای سعی کرد تا به عنوان اولین قدم مدیریت لازم در خصوص کنترل سیلاب را انجام دهد.

مدیر دفتر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بابیان اینکه به منظور مدیریت سیلاب ها در استان شرکت آب منطقه ای گام دوم را جهت پیشگیری از سیلاب های آینده در دستور کار قرارداد، افزود: در این راستا طی سال گذشته عملیات لایروبی به طول 253 کیلومتر از رودخانه های استان انجام شد.

وی ادامه داد: اغلب مسیل ها و رودخانه های انتخاب شده مواردی بودند که در معرض خطر بوده و به اصطلاح نقاط حادثه خیز در استان هستند به طوری که در این راستا 540 هکتار از اراضی واقع در بستر آزادسازی شده است.

صادقی فرد با اشاره به اقدام بعدی انجام شده توسط این شرکت به جهت پیشگیری از سیلاب ها، گفت: نصب بنر در مسیرهای پرخطر از دیگر اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 253 کیلومتر از رودخانه های خراسان رضوی برای مدیریت سیلاب

لایروبی 253 کیلومتر از رودخانه های خراسان رضوی برای مدیریت سیلاب