مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 10:002020-03-31فرهنگي

توضیحات معاونت مطبوعاتی درباره توقف انتشار نسخه کاغذی رسانه ها


معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی اصحاب رسانه در هفته های گذشته، - معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی اصحاب رسانه در هفته های گذشته، درخصوص تقویت بخش آنلاین رسانه ها و توقف انتشار نسخه کاغذی، توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اطلاعیه آمده است: بی تردید تلاش شبانه روزی همکاران رسانه ای در سطح ملی، استانی و بین المللی همچنین فعالان شبکه های اجتماعی، نقش موثر و پیشروانه اطلاع رسانیِ آگاهی بخش، هدفمند و منطبق بر واقعیات کشور را در موضوع مقابله با ویروس کرونا بیش از گذشته نمایان کرد.

همراهی همه جانبه، همدلانه و مسئولانه رسانه ها در هفته های گذشته، نمایش مسئولیت پذیری اصحاب رسانه در عزم ملی برای پیشگیری، درمان و کاهش تلفات ناشی از این ویروس منحوس، فراگیر بود و قابل ستایش.

با این وجود و در راستای تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا و تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین، همچنین نظرات برخی نمایندگان صنوف مختلف و مرتبط با انتشار نسخه کاغذی رسانه ها، عدم انتشار نسخه کاغذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات معاونت مطبوعاتی درباره توقف انتشار نسخه کاغذی رسانه ها

توضیحات معاونت مطبوعاتی درباره توقف انتشار نسخه کاغذی رسانه ها