مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:502020-03-31سياسي

روز 12 فروردین سند اقتدار و صلابت نظام است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از 12 فروردین به عنوان سند اقتدار نظام یاد کرد و گفت: در این روز بزرگ صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی به کل جهان اثبات شد.

- حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، از 12 فروردین ماه به عنوان سند اقتدار نظام یاد کرد و افزود: در این روز بزرگ صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی به کل جهانیان اثبات شد.

به گفته وی این روز تاریخی و مهم در تاریخ به نیکی ثبت شده چرا که مردم با حضور با بصیرت خود در پای صندوق های رأی و با اکثریت آرا نظام سیاسی کشور را به حکومت مردمی و جمهوری اسلامی تغییر دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان قوت قلب و امید تمامی ملت های مظلوم، مستضعف و آزادی خواه جهان محسوب شده تا به واسطه چنین پشتوانه ای کشورهای مستکبر جهان از بیداری ملت ها در هراس باشند.

جعفرزاده ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز از روز دوازدهم فروردین ماه به عنوان روز عید یاد کردند چرا که مردم ایران اسلامی پیروز و سربلند واقعی یک آزمون بزرگ شدند.

به گفته وی ایران اسلامی در 12 فروردین سال 58 به جهانیان نشان داد که با اراده و همبستگی می توان بر تمامی قدرت های جهانی غلبه کرده و زمینه را برای ممانعت از دخالت و نفوذ بیگانگان به کشور فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز 12 فروردین سند اقتدار و صلابت نظام است

روز 12 فروردین سند اقتدار و صلابت نظام است