مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 09:352020-03-31سياسي

«من می خواهم به خانه ام برگردم» امروز شعار همه فلسطینی هاست


دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه ای عنوان کرد: حرکت قوی مردم و مقاومت فلسطین حول شعار «من می خواهم به خانه ام برگردم» به برنامه تغییرناپذیر فلسطینی ها در همه جا تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای تصریح کرد: اکنون حرکت قوی مردم و مقاومت فلسطین حول شعار  من می خواهم به خانه ام برگردم به برنامه تغییرناپذیر فلسطینی ها در همه جا تبدیل شده است.

متن کامل بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:  بسمه تعالی 53 سال پیش رژیم صهیونیستی هزاران هکتار از اراضی فلسطینیان را در 29 مارس 1967 مصادره کرد که این اقدام منجر به وقوع درگیری جدید  میان فلسطینیان و نظامیان اشغالگر صهیونیست در 30 مارس شد.

در این درگیری خونین تعداد زیادی فلسطینی شهید و صدها نفر زخمی و بازداشت شدند.

  از آن تاریخ ملت فلسطین در ادامه مبارزه  علیه صهیونیست ها، عزم خود را برای آزادی و پایان دادن به اشغالگری صهیونیست ها جزم نمودند و با اتخاذ راه مجاهدت و مقاومت، رژیم نامشروع صهیونیستی را گام به گام مجبور به عقب نشینی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«من می خواهم به خانه ام برگردم» امروز شعار همه فلسطینی هاست

«من می خواهم به خانه ام برگردم» امروز شعار همه فلسطینی هاست