مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-31اقتصادي

رشد 12 درصدی صادرات غیرنفتی گیلان در سال گذشته


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان، از رشد 12 درصدی صادرات محصولات غیرنفتی استان در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آرش فرزام صفت در جلسه کمیته پایش صادرات استان که به منظور پیگیری واردات گندم خوراکی به استان تشکیل شد، اظهار کرد: برای تأمین نیاز استان به آرد، تاکنون 11 کشتی با حجم 40 هزار تن گندم وارد بندر انزلی شده است.

وی به انجام برنامه ریزی های لازم جهت ورود 200 هزار تن گندم به استان اشاره کرد و گفت: حتی در ایام تعطیل ارگان های دست اندرکار واردات ازجمله بنادر و دریانوردی، گمرک، حمل ونقل و راهداری، شرکت غله، جهاد کشاورزی و اداره کل استاندارد استان مشغول فعالیت بوده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به تأمین گندم موردنیاز استان افزود: برای تأمین گندم کیفی موردنیاز استان، تمامی دستگاه ها موظف شدند به صورت سه نوبت کار ترخیص گندم را در ایام تعطیل انجام دهند.

فرزام صفت با بیان اینکه نگرانی برای تأمین گندم استان به حداقل رسیده گفت: در حال حاضر مقررشده یک صد دستگاه کامیون کار حمل ونقل محموله های وارداتی استان را به انجام برسانند.

وی با اشاره به افزایش صادرات غیرنفتی در گیلان بیان کرد: در سال 98 میزان قطعی صادرات با افزایش 12درصدی ارزش اسمی نسبت به مشابه سال قبل ، 957 هزار و 774 تن بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 12 درصدی صادرات غیرنفتی گیلان در سال گذشته

رشد 12 درصدی صادرات غیرنفتی گیلان در سال گذشته