مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 08:302020-03-31سياسي

اشتغال پایدار، یعنی رونق تولید به اضافه جهش تولید با اشتغال پایدار مساوی می شود


اشتغال پایدار، یعنی رونق تولید به اضافه جهش تولید با اشتغال پایدار مساوی می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اشتغال پایدار، یعنی رونق تولید به اضافه جهش تولید با اشتغال پایدار مساوی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با جهادگران شهرستان خرم آباد اظهار کرد: امسال سال جهش تولید نامگذاری شده است و همانطور که می دانید قبل از آن سال رونق تولید بود که کنار هم می شود اشتغال پایدار، یعنی رونق تولید به اضافه جهش تولید با اشتغال پایدار مساوی می شود.

وی افزود: برای رسیدن به اشتغال و تولید الزاماتی وجود دارد یکی از این الزامات مدیریت جهادی است یعنی مدیریتی که شما جهادگران در صحنه آن حضور دارید.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مدیریت جهادی در آغاز انقلاب اسلامی و قبل از آن نیز وجود داشت، امام خمینی (ره) به عنوان یک مرجع تقلید با مدیریت جهادی که داشت امت اسلامی را رهبری می کرد و این مدیریت تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشت.

شاهرخی بیان کرد: مدیریت جهادی در شروع جنگ تحمیلی گسترده بیشتری گرفت، جوانانی که سن آن ها 20 تا 30 سال بود مدیریت جنگ را به عهده گرفتند.

برخی از آن ها دانشجو بودند، برخی تازه دبیرستان را تمام کرده بودند، برخی هم سرباز بودند و لباس سربازی را در نیاورده به نیروهای مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار، یعنی رونق تولید به اضافه جهش تولید با اشتغال پایدار مساوی می شود

اشتغال پایدار، یعنی رونق تولید به اضافه جهش تولید با اشتغال پایدار مساوی می شود