مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:302020-03-31سياسي

بسته های غذایی رایگان به همت دانشجویان بسیجی بین نیازمندان قزوین توزیع شد


محمدرضا بحرانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت تحویل سال نو و اعیاد شعبانیه، - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: به مناسبت تحویل سال نو و اعیاد شعبانیه، 1250 بسته معیشتی رایگان از سوی دانشجویان بسیجی بین خانوار های نیازمند استان توزیع شد.

محمدرضا بحرانی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: به مناسبت تحویل سال نو و اعیاد شعبانیه، 1250 بسته معیشتی رایگان بین خانوار های نیازمند استان توزیع شد.

بحرانی مطرح کرد: این بسته های حمایتی که توسط بسیج دانشجویی استان قزوین و با همکاری خیّران تهیه شده است، با کمک دانشجویان جهادگر بسیجی در میان خانوار های نیازمند توزیع شد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین ارزش ریالی هر بسته را یک میلیون و دویست هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت: از خیّران انتظار می رود در این ایام با اقدامات خیرخواهانه خود به خانواده های نیازمند و بی بضاعت جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: اقلام توزیع شده شامل برنج، روغن مایع، ماکارانی، تخم مرغ، رب گوجه فرنگی و کنسرو است که علاوه بر بسته های غذایی، بسته های بهداشتی نیز در میان خانوار های مناطق محروم توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های غذایی رایگان به همت دانشجویان بسیجی بین نیازمندان قزوین توزیع شد

بسته های غذایی رایگان به همت دانشجویان بسیجی بین نیازمندان قزوین توزیع شد