مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:302020-03-31فرهنگي

سامانه مدیریت نشر برای الکترونیکی کردن فرآیند های انتشار کتاب راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل پژوهش، کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به اقدامات مهم اداره کل پژوهش کتابداری و آموزش در سال گذشته گفت: - مدیرکل پژوهش، کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از راه اندازی سامانه مدیریت نشر برای الکترونیکی کردن تمام فرایند های انتشار کتاب و فروش آثار در سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل پژوهش، کتابداری و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به اقدامات مهم اداره کل پژوهش کتابداری و آموزش در سال گذشته گفت: این اداره کل در سه حوزه پژوهش، آموزش و انتشارات فعالیت می کند که در حوزه آموزش، سال گذشته دوره های تخصصی و عمومی (46 دوره) به صورت حضوری و الکترونیکی برگزار شد.

پاپی افزود: این دوره ها برای اعضای هیات علمی، کارشناسان داخل سازمان و سایر سازمان ها برگزار شد و بنا به درخواست سازمان ها و مراکز تخصصی، مدرسان داخلی نیز برای تدریس دوره های تخصصی در حوزه کتابداری و اسناد معرفی شدند.

به گفته وی، از آنجا که سازمان در دو عنوان شغلی کتابدار و کارشناس اسناد و مدارک دارای مجوز از سازمان اداری و استخدامی در حوزه آموزش است، بنابراین عناوین و سرفصل های آموزشی تخصصی در این دو حوزه نیز به روز و برای سازمان ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه مدیریت نشر برای الکترونیکی کردن فرآیند های انتشار کتاب راه اندازی می شود

سامانه مدیریت نشر برای الکترونیکی کردن فرآیند های انتشار کتاب راه اندازی می شود