مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-31اجتماعي

ممنوعیت ورود به مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس تا اطلاع ثانوی


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از ممنوعیت ورود و تردد در تمام مناطق چهارگانه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست این استان، تا اطلاع ثانوی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس از ممنوعیت ورود و تردد در تمام مناطق چهارگانه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست این استان، تا اطلاع ثانوی خبر داد.

حمید ظهرابی اعلام کرد که تا اطلاع ثانوی ورود به مناطق تحت مدیریت این سازمان، شامل آثار طبیعی ملی، پارک های ملی، مناطق حفاظت شده و پناهگاه های حیات وحش و همچنین مناطق شکار ممنوع برای جلوگیری از ورود گردشگران و قطع زنجیره ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

در خصوص مطلب فوق تاکید کرد: بنا بر تصمیمات اتخاذ شده و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان و به منظور حفظ سلامت شهروندان و هم استانی های عزیز با هدف جلوگیری از ازدحام در مناطق تحت حفاظت و تفرجگاه ها بر اساس بخشنامه 21 اسفندماه 98 خطاب به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان ها مقرر شد تا اطلاع ثانوی بازدید از مناطق تحت حفاظت محیط زیست فارس ممنوع است.

او از هموطنان خواست تا برای حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در مناطق ، به ویژه در روز سیزده فروردین خودداری کرده و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود به مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس تا اطلاع ثانوی

ممنوعیت ورود به مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس تا اطلاع ثانوی