مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 07:052020-03-31سياسي

ورود به بوستان های روستایی و عرصه های جنگلی استان سمنان ممنوع است


مدیر کل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه در این شرایط برای قطع زنجیره کرونا باید در خانه ماند، گفت: ورود به بوستان های روستایی و عرصه های جنگلی استان سمنان ممنوع است.

- علینقی حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه ورود به بوستان های روستایی و عرصه های جنگلی استان سمنان ممنوع است، ابراز داشت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این تصمیم اتخاذشده است که امیدواریم مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند.

وی بابیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری سراسر استان سمنان در حال آماده باش هستند، افزود: یگان حفاظت منابع طبیعی با همکاری ستاد مبارزه با کرونا از ورود افراد به همه پارک های جنگلی مخصوصاً جنگل ابر شاهرود، جنگل های مناطق شمالی شهرستان مهدی شهر و بوستان های روستایی جلوگیری خواهند کرد.

مدیر کل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه هم استانی ها می بایست تا عادی شدن شرایط در منزل بمانند، ابراز داشت: به مردم توصیه می شود تا از رفتن به عرصه های طبیعی به خصوص در روزهای 12 و 13 فروردین ماه که روز طبیعت نام گذاری شده جداً خودداری کنند.

حیدریان بابیان اینکه این ممنوعیت بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا اعمال می شود، اضافه کرد: برای قطع شدن زنجیره انتشار ویروس کرونا می بایست همه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به بوستان های روستایی و عرصه های جنگلی استان سمنان ممنوع است

ورود به بوستان های روستایی و عرصه های جنگلی استان سمنان ممنوع است