مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-31اقتصادي

فروش نان در شرایط فعلی کشور به شکل تلفنی انجام شود/گزارش تخلفات بهداشتی به 124


عضو هیئت مدیره اتحادیه نانوایان اصفهان گفت: در شرایط فعلی کشور تا حدامکان فروش نان باید با نوبت گرفتن به شکل تلفنی انجام شود که این امر به نانویان اصفهانی ابلاغ شده است.

- محمدرضا خواجه در گفت و گو با خبرنگار مهر ، در ارتباط با شرایط خرید نان در شرایط فعلی و مواردی که نانوایی ها و مردم باید رعایت کنند، اظهار داشت: مواردی خاص برای رعایت بهداشت در شرایط فعلی به شکل کامل به نانوایی های استان اصفهان ابلاغ شده است از جمله اینکه تا حدامکان فروش نان با نوبت گرفتن به شکل تلفنی انجام شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید از میزان تجمع ها در مکان های مختلف به منظور کاهش شیوع کرونا باید کاسته شود، افزود: در این روش هر مشتری از شماره یک تا 100 یا بیشتر توسط نانوایی شماره گذاری می شود و زمان حدودی حضور برای خرید نیز برای وی مشخص می شود، بدین ترتیب هم در زمان فرد صرفه جویی می شود و هم از تجمع در نانوایی پیشگیری به عمل می آید.

نانوایی ها تا پایان شرایط فعلی یک نفر را تنها برای گرفتن پول از مشتری اختصاص دهند عضو هیئت مدیره اتحادیه نانوایان اصفهان با اشاره به اینکه لازم است نانوایی ها تا پایان شرایط فعلی یک نفر را تنها برای گرفتن پول از مشتری اختصاص دهند، تاکید کرد: با این روش ارتباط مستقیم شاطر، چانه گیر ونان گیر با مشتری نیز قطع می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش نان در شرایط فعلی کشور به شکل تلفنی انجام شود/گزارش تخلفات بهداشتی به 124

فروش نان در شرایط فعلی کشور به شکل تلفنی انجام شود/گزارش تخلفات بهداشتی به 124