مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:502020-03-31اجتماعي

شرق استان سمنان شاهد بارندگی است/ وزش باد شدید در شهرهای غربی


وضعیت جوی شهرهای شرقی استان سمنان ابری همراه با بارش باران گزارش شده و این در حالی است که در شهرهای غربی پدیده غالب وزش باد شدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که وضعیت جوی استان سمنان هم زمان با صبح سه شنبه، دوازدهم فروردین ماه 99 دارای سه محور اصلی است هم اکنون در شهرهای شرقی مانند میامی، شاهرود و دامغان بارش شدید باران را شاهد هستیم، در شهرهای مهدی شهر و سمنان آسمان صاف است و در گرمسار و آرادان و ایوان کی وزش شدید باد و برودت هوا گزارش می شود.

هم اکنون دمای هوای مرکز استان 13 درجه بالای صفر است و آسمان صاف گزارش می شود اما پیش بینی هواشناسی برای این شهرستان وزش باد شدید و کاهش دما تا شامگاه سه شنبه است.

بیشینه و کمینه دمای هوای سمنان امروز 18 و هفت درجه بالای صفر است و پیش بینی می شود سرعت باد در سمنان به بیش از 30 کیلومتر بر ساعت نیز برسد.

وزش باد هم اکنون در گرمسار به سرعت 52 کیلومتر بر ساعت رسیده و هوا بسیار سردتر از روزهای گذشته است.

دمای هوا در گرمسار 12 درجه بالای صفر است و بیشینه و کمینه دمای هوا برای سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب 18 و هشت و 20 و 9 درجه بالا صفر خواهد بود همچنین پیش بینی می شود وزش تندباد شدید تا شامگاه سه شنبه و حتی بامداد چهارشنبه ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق استان سمنان شاهد بارندگی است/ وزش باد شدید در شهرهای غربی

شرق استان سمنان شاهد بارندگی است/ وزش باد شدید در شهرهای غربی