مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-31سياسي

بازدید رییس قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی ارتش


رییس قوه قضاییه با حضور در مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش برای بیماران کرونایی از بخش های مختلف این مجتمع بازدید کرد.

- رییس قوه قضاییه با حضور در مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش برای بیماران کرونایی از بخش های مختلف این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه صبح امروز با حضور در مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی ارتش واقع در محل نمایشگاه بین المللی تهران از بخش های مختلف این مجتمع شامل بخش رادیولوژی، اتاق عمل، آی سی یو، نقاهتگاه ها و نیز امکانات و تجهیزات بهداشتی، درمانی و ضدعفونی کننده بازدید کرد.

در این بازدید که امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه در ارتش، امیر دریادار سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رییس قوه قضاییه را همراهی می کردند، گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا توسط فرمانده کل ارتش، معاون هماهنگ کننده ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی ارتش

بازدید رییس قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2 هزار تختخوابی ارتش