مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:302020-03-31سياسي

محتوای برنامه های فرهنگی رسانه ملی متناسب با نیاز مخاطبان باشد


کارشناسان حوزه و دانشگاه با هماهنگی بیشتر و بهتر با تهیه کنندگان گروه معارف و فرهنگ صداوسیما، محتواهای تولیدی را متناسب با نیازهای جامعه سازماندهی کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: کارشناسان حوزه و دانشگاه با هماهنگی بیشتر و بهتر با تهیه کنندگان گروه معارف و فرهنگ صداوسیما، محتواهای تولیدی را متناسب با نیازهای جامعه سازماندهی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در نخستین جلسه مشورتی شورای برنامه ریزی و ساماندهی برنامه فرهنگی و مذهبی صداوسیما بیان کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی باید محور برنامه های فرهنگی در رسانه ملی باشد.

وی با بیان این که یکی از دغدغه های جامعه اسلامی داشتن خط مشی درست در مقابل شبهات دینی و فرهنگی است، ادامه داد: قشر جوان جامعه امروز برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در سبک زندگی ایرانی و اسلامی به محتواهایی جدید با بیانی دقیق و پرمغز نیاز دارند.

نماینده ولی فقیه در استان نیازسنجی افکار عمومی را یکی از اصول مهم در برنامه سازی رسانه ملی عنوان کرد و گفت: در پاسخ گویی به نیازهای مخاطبان برنامه سازان شبکه استانی سهند علاوه بر افکار سنجی درست، از ظرفیت های منحصر به فرد اساتید حوزه علمیه تبریز، قم و اساتید دانشگاه های استان بیش از پیش استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای برنامه های فرهنگی رسانه ملی متناسب با نیاز مخاطبان باشد

محتوای برنامه های فرهنگی رسانه ملی متناسب با نیاز مخاطبان باشد