مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:252020-03-31ورزشي

حضرتی پور: منتظر برنامه های انتخابی المپیک هستیم/ برنامه آماده سازی ما عقب افتاد


منتظر تصمیم اتحادیه جهانی در مورد اعلام زمان گزینشی المپیک هستیم تا برنامه های خود را نسبت به آن تدوین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بهروز حضرتی پور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی اظهار داشت: تا قبل از اینکه المپیک به تعویق بیفتد، مقرر بود مسابقات کسب سهمیه در خردادماه برگزار شود.

برنامه های فنی و تمرینی را متناسب با این مسابقات به کشتی گیران دادیم و با توجه به شیوع کرونا و لغو اردوها، ملی پوشان تمرینات خود را به صورت شخصی پیگیری می کردند.

وی ادامه داد: روش کار ما این بود که با ایجاد گروه در فضای مجازی و ارائه تمرینات، هر یک از مربیان نیز چندین کشتی گیر را زیرنظر بگیرد و برنامه های تمرینی آن ها را پیگیری کند و دنبال کردن روند تمرینی علیرضا نجاتی، مهدی محسن نژاد، مهدی علیاری، پژمان پشتام و مهدی فلاح برعهده من بود.

حضرتی پور تصریح کرد: با توجه به اینکه المپیک به مدت یکسال به تعویق افتاد، برنامه های فنی ما نیز تغییر پیدا کرد و منتظریم که اتحادیه جهانی کشتی در مورد زمان برگزاری گزینشی تعیین تکلیف کند.

وی افزود: با هماهنگی که با محمد بنا سرمربی تیم ملی انجام دادیم، یک برنامه هفتگی برای کشتی گیران تعیین کردیم تا بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند و در ادامه نیز با توجه به شرایطی که پیش خواهد آمد، تصمیم گیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرتی پور: منتظر برنامه های انتخابی المپیک هستیم/ برنامه آماده سازی ما عقب افتاد

حضرتی پور: منتظر برنامه های انتخابی المپیک هستیم/ برنامه آماده سازی ما عقب افتاد