مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-31سياسي

همه ما نسبت به سلامت زائران مسئول هستیم


عضو هیات علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه فردوسی گفت: سلامتی زائر برای امام رضا(ع) بسیار مهم است، لذا نباید به گونه ای عمل کرد که سلامتی زائران به خطر بیفتد.

- مشهد - عضو هیات علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه فردوسی گفت: سلامتی زائر برای امام رضا(ع) بسیار مهم است، لذا نباید به گونه ای عمل کرد که سلامتی زائران به خطر بیفتد.

حجت الاسلام علیرضا عابدی سرآسیا، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه در ادبیات دینی دو نوع بیماری و به تبع آن دو نوع شفا و درمان وجود دارد، گفت: دسته ای از امراض درونی و دسته ای بیرونی هستند، علم پزشکی امروزه با دسته دوم سروکار دارد.

قرآن کریم ثقل اکبر، اهل بیت (ع) ثقل اصغر و هردو شفا دهنده هستند، لذا شفای امراض درونی کار اصلی قرآن و معصومان (ع) و شفای امراض بیرونی معجزه و کرامت آنان است.

شفای بدون تداوی، معجزه و کرامت نامیده می شود عضو هیأت علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد، با بیان اینکه نباید افراط و تفریط داشت، افزود: اگر کسی بگوید دعا و توسل همه کاره و اسباب مادی بی اثر هستند دچار افراط شده است.

در مقابل نیز اگر فردی بگوید دعا بی اثر است و تنها پزشک و درمان مؤثر هستند به تفریط و کوتاهی کشیده شده، ممکن است با دعا و توسل ویروس بی اثر شود، اما باید آن را معجزه و کرامت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ما نسبت به سلامت زائران مسئول هستیم

همه ما نسبت به سلامت زائران مسئول هستیم