مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-31اقتصادي

آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان مرکزی با شیوع کرونا متحمل خسارت شدند


مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی گفت: به دنبال شیوع کرونا در استان مرکزی، تعطیلی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای به صاحبان این آموزشگاه ها خسارت وارد کرده است.

- سعید رضا شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر 240 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فعال در استان مرکزی وجود دارد که به دنبال شیوع کرونا در استان در راستای حفظ سلامتی کارکنان این مراکز تعطیل شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه از 240 آموزشگاه آزاد فعال بیش از 60 درصد مکان های آموزشگاه های آزاد استیجاری است و مدیران آن ها باید اجاره بها پرداخت کنند و با توجه به شیوع کرونا و لزوم تعطیل بودن این مراکز از این بابت متحمل خسارت شدند.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان مرکزی بیان داشت: سال گذشته نامه ای پیرامون مشکلات آموزشگاه های آزاد استان به استاندار مرکزی ارسال شد و در نظر گرفتن تسهیلات کم بهره به منظور جبران خسارت آن ها به عنوان پیشنهاد مطرح گردید و در حال پیگیری این موضوع هستیم.

شامحمدی افزود: اخیراً در نامه ای از سوی اداره کل فنی و حرفه ای استان به رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور پیشنهادی مبنی بر استفاده از تسهیلات بانکی زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور جبران خسارت آموزشگاه های آزاد مطرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان مرکزی با شیوع کرونا متحمل خسارت شدند

آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان مرکزی با شیوع کرونا متحمل خسارت شدند