مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-31سياسي

پیام استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران


استاندار تهران به مناسبت 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) با اشاره به شکوه و اقتدار ایران اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

- استاندار تهران به مناسبت 12 فروردین (روز جمهوری اسلامی ایران) با اشاره به شکوه و اقتدار ایران اسلامی پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در پیام خود آورده است: همزمانی طلوع بهار طبیعت با بهار انقلاب پیام آور پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی است.

دوازدهمین روز فروردین هر سال یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران برای تاسیس نظام جمهوری اسلامی است؛ نهال ریشه داری که مردم در این سرزمین کاشتند و اکنون به قدری تنومند و قدرتمند شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی ایستاده و به کمک دو بال جمهوریت و اسلامیت موفقیت در عرصه های جهانی را به نظاره نشسته است.

تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) و حمایت بیش از 98 درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی سبب شد تا حکومتی مبتنی بر آرای مردم، چرخش نخبگان و با رویکرد افزایش سطح کارآمدی و مشروعیت نظام به وجود آید.

در همین راستا نیز برگزاری انتخابات دوم اسفندماه سال گذشته نیز همچون سایر انتخابات در ایران اسلامی جلوه ای از مشروعیت نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

پیام استاندار تهران به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران