مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-31بين الملل

سخنگوی ائتلاف آمریکایی: در عراق و سوریه می مانیم


سخنگوی ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش می گوید که نیروهای ائتلاف قصد دارند فعلا در عراق و سوریه بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد داعش می گوید که این ائتلاف آموزش نیروهای عراقی را به دلیل کرونا و به صورت موقت متوقف کرده است.

مایلز کاگینز سخنگوی ائتلاف بین المللی ضد داعش درباره عقب نشینی نیروهای ائتلاف از چندین پایگاه نظامی در عراق گفت: ائتلاف چند ماهی بود برای تحویل این پایگاه ها به نیروهای عراقی برنامه داشت و این قضیه ارتباطی با شیوع کرونا ندارد .

او حضور عناصر باقیمانده از داعش در کوه های حمرین، قرجوغ، نینوی، الانبار و شمال بغداد را بهانه ادامه حضور ائتلاف در عراق خواند و گفت: شراکت ما با نیروهای امنیتی عراق به منظور مطمئن شدن از ناتوانی داعش در تسلط بر جایی است و از همین رو در اتاق عملیات مشترک به دنبال سرکوب نهایی داعش هستیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روداوو، کاگینز تعلیق موقت آموزش نیروهای عراقی و پیشمرگه  به دلیل شیوع ویروس کرونا در عراق را تایید کرد و گفت: کارکنان ائتلاف بین المللی به محض رسیدن به عراق و منطقه کردستان به قرنطنینه فرستاده شدند.

او بر ادامه حضور نیروهای ائتلاف در عراق تاکید کرد و افزود: احتمال می رود که آموزش نیروهای عراقی پس از پایان ماه رمضان از سر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ائتلاف آمریکایی: در عراق و سوریه می مانیم

سخنگوی ائتلاف آمریکایی: در عراق و سوریه می مانیم