مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-31اقتصادي

چاره اندیشی برای بازگشت شهروندان غیر بومی به هرمزگان از دغدغه های مهم مردم است


طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با همکاری خوب مردم هرمزگان در حال اجراست.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با همکاری خوب مردم هرمزگان در حال اجراست.

فریدون همتی صبح امروز(دوازدهم فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به روند مناسب اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در هرمزگان، عنوان کرد: در 94 نقطه ورودی و خروجی شهرهای استان هرمزگان تیم های کنترل و مراقبت مستقر و در حال اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا هستند.

وی ادامه داد: با همکاری بسیار خوب و گسترده مردم هرمزگان، حتی در بسیاری از روستاهای این استان نیز کنترل و مراقبت و اعمال محدودیت در تردد در راستای این طرح در حال اجراست.

استاندار هرمزگان به یکی از درخواست ها و دغدغه های مهم مردم این استان پس از پایان تعطیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: تعداد قابل توجهی از شهروندان هرمزگان، افراد غیر بومی می باشند که در این استان زندگی و در ادارات، دستگاه ها، سازمان ها، نیروهای نظامی، صنایع و بنگاه های اقتصادی مختلف مشغول به کار هستند و در حال حاضر دغدغه بازگشت بخشی از این افراد که در تعطیلات نوروز به شهرهای خود مسافرت داشته اند، وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی برای بازگشت شهروندان غیر بومی به هرمزگان از دغدغه های مهم مردم است

چاره اندیشی برای بازگشت شهروندان غیر بومی به هرمزگان از دغدغه های مهم مردم است