مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 04:402020-03-31سياسي

قرنطینه خانگی را جدی نگیریم، در مبارزه با کرونا شکست می خوریم


یک متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه حداقل باید دو تا سه هفته قرنطینه خانگی را رعایت کنیم تا زنجیره انتقال ویروس را بشکنیم، گفت: اگر 70 درصد جمعیت قرنطینه خانگی را رعایت و 30 درصد رعایت نکنند، - ایسنا/اصفهان یک متخصص گوش، حلق و بینی با بیان اینکه حداقل باید دو تا سه هفته قرنطینه خانگی را رعایت کنیم تا زنجیره انتقال ویروس را بشکنیم، گفت: اگر 70 درصد جمعیت قرنطینه خانگی را رعایت و 30 درصد رعایت نکنند، در مبارزه با این ویروس شکست می خوریم.

سید احمد هاشمی نیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در شرایط حاضر بهترین اقدام برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا، ماندن در خانه یا همان قرنطینه خانگی است، اظهار کرد: دولت از فعالان تمام مشاغل غیر خدماتی درخواست کرده تا در خانه بمانند، چرا که خانه امن ترین مکان برای مردم است.

وی افزود: با این حال ممکن است یک نفر برای تهیه مایحتاج از خانه بیرون برود که در این حالت باید خانه را به سه منطقه سبز، زرد و قرمز تقسیم بندی کنیم و محیط بیرون از خانه را منطقه قرمز فرض کنیم.

هاشمی نیا ادامه داد: فردی که از خانه بیرون می رود باید این احتمال را بدهد که فرد مبتلا به کرونا قبلا از این منطقه عبور و با سرفه یا عطسه مکان را آلوده کرده است، بنابراین قبل از اینکه به قسمت های اصلی ورود ویروس یعنی دهان، بینی و چشم دست بزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه خانگی را جدی نگیریم، در مبارزه با کرونا شکست می خوریم

قرنطینه خانگی را جدی نگیریم، در مبارزه با کرونا شکست می خوریم