مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 18:152020-03-30حوادث

203 خودرو در نهاوند مشمول جریمه 500 هزار تومانی شدند


فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: طی سه روز گذشته تعداد 203 خودروی غیربومی در نهاوند شناسایی و برای هرکدام از آنان جریمه 500 هزار تومانی صادر شده است.

- سرهنگ شااحمد ساکی بیان کرد: پلیس نهاوند با تشکیل چند اکیپ مشترک انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ابتدای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی، محدودیت های ترافیکی را در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و همچنین در خیابان های اصلی و فرعی شهر اعمال کرده است.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه های قبلی به رانندگان غیربومی و ممانعت از ورود آنان به داخل شهرستان، گشت های فعال مشترک راهور در داخل شهر نیز خودروهای غیر بومی را شناسایی و اعمال قانون می کنند.

ساکی تصریح کرد: در این راستا طی سه روز گذشته تعداد 203 خودروی غیربومی و غیرساکن در سطح شهرستان شناسایی و برای هرکدام از آنان قبض جریمه 500 هزار تومانی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه این رویه همچنان با جدیت در دستور کار پلیس نهاوند قرار دارد و تا پایان طرح نیز ادامه خواهد داشت، هشدار داد: در صورت مشاهده مجدد این خودروها در سطح شهرستان بلافاصله خودرو به مدت یک ماه توقیف خواهد شد همچنین به محض رویت خودروهای فاقد پلاک نیز خودرو متوقف و برابر قانون برخورد قاطع صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

203 خودرو در نهاوند مشمول جریمه 500 هزار تومانی شدند

203 خودرو در نهاوند مشمول جریمه 500 هزار تومانی شدند