مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 18:052020-03-30پزشكي

باید نسبت به گشایش مطب ها همت کنیم/کرونا بالاخره می رود


برای رفع دغدغه بیماران باید با برنامه ای مدون نسبت به گشایش مطب ها همت کنیم مبادا سلامت این بخش از بیماران در سراسر کشور به خطر بیافتد.

- رییس کل سازمان نظام پزشکی، گفت: برای رفع دغدغه بیماران باید با برنامه ای مدون نسبت به گشایش مطب ها همت کنیم مبادا سلامت این بخش از بیماران در سراسر کشور به خطر بیافتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا ظفرقندی، در جلسه اضطراری با معاون درمان وزارت بهداشت، به نگرانی مردم برای سایر بیماری هایی که با آن درگیر هستند، اشاره کرد و افزود: همه گیری ویروس کرونا عملاً باعث تعطیلی بسیاری از مطب ها در سراسر کشور شد و همکاران ما ترجیح دادند ادامه خدمات خود را در بیمارستان ها تقدیم مردم کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که بسیاری از بیماران از جمله بیماران قلب و عروق، دیابتی، سرطانی و…، نیاز مبرم به بررسی های دوره ای دارند و همه آنها اکنون از یک سو نگران بیماری اصلی و زمینه ای خود هستند و از دیگر سو نگران کرونا هستند.

ظفرقندی گفت: بالاخره این بیماری دیر یا زود با توانمندی جامعه پزشکی و همکاری مردم کنترل خواهد شد و وظیفه همه ماست که از همین امروز در مورد شرایط خروج از این مرحله سیاستگذاری و برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید نسبت به گشایش مطب ها همت کنیم/کرونا بالاخره می رود

باید نسبت به گشایش مطب ها همت کنیم/کرونا بالاخره می رود