مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 17:102020-03-30سياسي

برخورد قاطع قضایی با عوامل ناامن کننده سلامت و بهداشت مردم


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط کنونی و نیاز به سلامت و بهداشت جامعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا با عوامل نا امن کننده سلامت و بهداشت مردم برخورد قاطع قضایی انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که در محل سپاه حضرت عباس(ع)  استان برگزارشد، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و نیاز به سلامت و بهداشت جامعه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا با هرگونه اقدام مخل بهداشت جامعه و عوامل ناامن کننده سلامت و بهداشت مردم برخورد قاطع قضایی خواهد شد.

وی افزود: نظارت دقیق بر روند توزیع و پخش تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی ضروری بوده و به یاری خدا و با همکاری تمامی مردم شریف استان در رعایت هرچه بیشتر فاصله اجتماعی، این ویروس منحوس را شکست خواهیم داد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: از تلاش های شبانه روزی کادر درمان استان، پرستاران و پزشکان کمال قدردانی را داریم و با اقدامات حمایتی گسترده سپاه و بسیج در ارائه خدمات بهداشتی خصوصاً در روستاها و مناطق محروم که با روحیه جهادی و ایثارگرانه انجام می گیرد تمامی مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع قضایی با عوامل ناامن کننده سلامت و بهداشت مردم

برخورد قاطع قضایی با عوامل ناامن کننده سلامت و بهداشت مردم