مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 17:052020-03-30سياسي

80 درصد مبتلایان کرونا در شاهرود بهبود یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا چمن شامگاه دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی مشترک کمیته بهداشت و سلامت ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان با تشکل های صنفی نظام پزشکی استان ضمن بیان اینکه یک هزار و 400 مورد مشکوک به کرونا ویروس تاکنون به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) مراجعه داشتند، اظهار داشت: تقریباهمین تعداد به مراکز شبانه روزی و 16 ساعته درمانی شرق استان سمنان مراجعه کردند.

وی بابیان اینکه 800 مورد بستری مشکوک به کرونا ویروس در بیمارستان های شرق استان سمنان انجام شد، افزود: تاکنون 362 مورد آزمایش مثبت بوده است و 80 درصد مبتلایان کرونا در این شهرستان بهبود یافتند.

تصویب طرح جامع پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور دارای هویت ملی و بین المللی هستند، یادآور شد: اصالت و هویت علمی و مستقل دانشگاه ها برای مقابله با کرونا ویروس باید حفظ شود.

چمن با تأکید بر اینکه گروه های اپیدمیولوژی در دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود بسیار باهم هماهنگ هستند، خاطرنشان کرد: برای مقابله با کرونا ویروس به دنبال شناسایی دقیق تمام موارد هستیم و آمارهای دانشگاه های علوم پزشکی در سمنان و شاهرود به صورت علمی و شفاف ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد مبتلایان کرونا در شاهرود بهبود یافتند

80 درصد مبتلایان کرونا در شاهرود بهبود یافتند