مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:552020-03-30سياسي

امام جمعه شهرکرد: همدلی لازمه غلبه بر کروناست


حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز دوشنبه در ارتباط ویدئوکنفرانس با ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی که به منظور برنامه ریزی و هماهنگی مسائل شرعی و غسل و کفن جان باختگان مبتلا به کرونا برگزار شد، افزود: همه مردم و مسئولان پای کار هستند و اگر معدود افرادی هم همراهی نکنند باید آنها را نیز همراه کنیم تا هرچه زودتر این بلا از میان برداشته شود.

وی افزود: نباید فردی که بر اثر ویروس کرونا جان باخته است را بدون این که آداب شرعی و غسل و کفن کرد و باید به طور حتم غسل و کفن شود.

به گفته وی، خداوند در همه حوادث ،برکاتی قرار می دهد و هیچ حادثه ای در عالم بدون حکمت نیست و هیچ بلایی از حکمت پروردگار دور نیست در شیوع ویروس کرونا هم حکمتی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما وظایفی نسبت به این اموات داریم، این ها مومن و برادر و خواهر ایمانی ما هستند، ما نسبت به این ها تکلیف داریم و تکلیف شرعی را نمی توانیم، بگذاریم زیر پا بماند، باید مطابق شرع مقدس همه این وظایف را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ما موظف هستیم افرادی که براثر کرونا از دنیا می روند را غسل بدهیم چون می توانیم و باید همه دست به دست هم بدهیم و امکانات را فراهم کنیم تا مشکلی در این خصوص شکل نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرکرد: همدلی لازمه غلبه بر کروناست

امام جمعه شهرکرد: همدلی لازمه غلبه بر کروناست