مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:452020-03-30پزشكي

شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 190 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با افزایش 9 مورد جدید طی 24 ساعت گذشته، شمار مبتلایان به کرونا در استان به 190 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین فرشیدی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: از شمار مبتلایان جدید، پنج نفر از بندرعباس، یک نفر کیش، دو نفر قشم و یک نفر نیز از بستک است.

از مجموع مبتلایان به کرونا در هرمزگان، 14 نفر فوت شدند، پنج نفر بستری هستند و مابقی نیز ترخیص شدند.

فرشیدی شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های هرمزگان را به شرح ذیل اعلام کرد: در بندرعباس 97 نفر، در کیش 38، قشم 28، پارسیان دو، بستک سه، بندرلنگه هفت، حاجی آباد پنج، جاسک یک، خمیر یک، رودان چهار و میناب 11 نفر مبتلا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع خطر اپیدمی به عنوان بیماری حاد تنفسی تا روز یازدهم فروردین ماه یک هزار و 220 نفر در مراکز درمانی هرمزگان بستری شدند که از این شمار یک هزار و 80 نفر ترخیص و مابقی همچنان بستری هستند.

این مقام مسؤول اضافه کرد: بهترین، مهمترین و اصلی ترین روش برای قطع زنجیره کرونا ماندن در خانه است بنابراین خانواده ها باید تنها در صورت ضرورت و ناچاری با رعایت موراد ایمنی از جمله استفاده از ماسک، دستکش و محلول های ضد عفونی کننده از منزل خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 190 نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 190 نفر رسید