مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:102020-03-30اقتصادي

تقویت مکانیزاسیون کشاورزی به پیشگیری از شیوع کرونا کمک می کند


ارتقای وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی علاوه بر پیشگیری از شیوع کرونا، موجبات افزایش میزان بهره وری کشاورزی شهرستان را فراهم می کند.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: ارتقای وضعیت مکانیزاسیون کشاورزی علاوه بر پیشگیری از شیوع کرونا، موجبات افزایش میزان بهره وری کشاورزی شهرستان را فراهم می کند.

میرشمس مومنی زاده در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه در فصل کشاورزی پیش رو شیوع ویروس کرونا از دغدغه ها و نگرانی های کشاورزان محسوب می شود، اظهار کرد: به لحاظ روانی باید فضایی را ایجاد کنیم که کشاورزان بدون استرس و نگرانی و با رعایت نکات بهداشتی وارد عرصه کشاورزی شوند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه سلامت مردم و کشاورزان اولویت اول ما است، افزود: آنچه را که کشاورزان باید رعایت کنند به آنان ارائه شود، جهاد کشاورزی به عنوان متولی امر کشاورزی و مراکز خدمات کشاورزی در روستاها و اطلاعات لازم را در قالب بروشور و بسته های اطلاعاتی به کشاورزان ارائه نمایند.

مومنی زاده با بیان اینکه عبور از روش سنتی به سمت مکانیزاسیون علاوه بر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا کمک می کند تا کشاورزان با کیفیت، سرعت و هزینه کمتر کار کشاورزی را انجام دهند، گفت: در سال گذشته 60 درصد از فرایند کاشت و 80 درصد از عملیات برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مکانیزاسیون کشاورزی به پیشگیری از شیوع کرونا کمک می کند

تقویت مکانیزاسیون کشاورزی به پیشگیری از شیوع کرونا کمک می کند