مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-30اقتصادي

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 11 فروردین


شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به حال دست کم نیم میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است، در کشور ایران از ظهر دیروز سه هزار و 186 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به 41 هزار و 495 نفر رساند.

از این تعداد تا به حال 2هزار و 757 نفر فوت و 13 هزار و 911 نفر بهبود یافته اند.

از آغاز شیوع این ویروس در جهان، خبرهای مربوط به آن در صدر اخبار دنیا قرار دارد و این ویروس با درنوردیدن بسیاری از کشورها، مکان های عمومی زیادی را در شهرهای مختلف دنیا به تعطیلی کشانده است.

اخبار کرونا استان سمنان در روزی که گذشت: حبیب الله خجسته پور معاون استاندار و جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان گفت: آمارهای چند روز اخیر در خصوص ترددها نشان از همراهی مردم با طرح کاهش فاصله گذاری اجتماعی دارد به طوری که با عبور 11 هزار خودرو در روز دهم فروردین از ورودی های استان سمنان و نسبت به شاخص آن در روز هفتم این ماه که 17 هزار و 500 خودرو بود نشان از کاهش 37 درصدی داشت.

* علی اصغر مجد فرماندار دامغان گفت: محدوده مرکز این شهر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود شد و محدوده چهارراه لاله(مرکز شهر) دامغان به دلیل شیوع کرونا، در زمان اوج ترددها از ساعت 19 الی 22


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 11 فروردین

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 11 فروردین