مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 15:052020-03-30حوادث

پلیس راه طبس 50 خودرو را بازگشت داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سرگرد حسین پور افزود: مسیر طبس - جوخواه به سمت روستای حلوان بسته است و خودروهای پلاک طبس هم از این مسیر بازگشت داده می شوند.

وی اظهار داشت: از امروز مسیر دو روستای خرو (از تالار نارنجستان) و روستای فشا نیز بسته است.

وی با بیان اینکه پیش از این از ورود 30 خودرو غیربومی جلوگیری شده است گفت: خودروهای پلاک های طبس و خراسان جنوبی نیز اجازه خروج از شهر به سمت یزد، خراسان رضوی، اصفهان و سایر مناطق و به طور کل خروج از استان را نخواهند داشت.

رییس پلیس راه طبس اضافه کرد: تاکسی ها نیز در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا اجازه حمل و نقل مسافر به خارج از استان را ندارند.

وی گفت: تاکسی داران و ناوگان مسافربری عمومی نیز اجازه تردد به خارج از استان را ندارند و نمی توانند مسافر خارج از استان جابه جا کنند همین طور تاکسی ها از استان های دیگر اجازه حضور در سطح این شهرستان را نخواهند داشت.

طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش تماس ها و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی اجرا شد.

پیش از اعمال محدودیت های تردد در سطح کشور، بنا به تدبیر استاندار و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی 9 گلوگاه کنترل مراقبتی و بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راه طبس 50 خودرو را بازگشت داد

پلیس راه طبس 50 خودرو را بازگشت داد