مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-30سياسي

42 نماینده مجلس خواستار برگزاری جلسات مجلس با قید فوریت شدند


چهل و دو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس مجلس خواستار برگزاری جلسات مجلس با قید فوریت و در اسرع وقت شدند.

- چهل و دو عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس مجلس خواستار برگزاری جلسات مجلس با قید فوریت و در اسرع وقت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نامه 42 نماینده خطاب به رییس مجلس آمده است: جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام احتراما همانگونه که استحضار دارید از چند هفته قبل و با توجه به شیوع بیماری کرونا، صحن علنی و کمیسیونهای مجلس شورای اسلامی تعطیل شد و طی این مدت، تلاشهای فنی برای برگزاری جلسات مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس علیرغم تلاشهای عزیزان واحد فنآوری به دلایل متعدد تاکنون ناموفق بود.

با توجه به جایگاه بی بدیل مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی و همچنین با عنایت به وظایف ذاتی مجلس به ویژه در شرایط فعلی کشور، استمرار تعطیلی مجلس شورای اسلامی و بر زمین ماندن امور مربوطه زیانبار خواهد بود.

از جنابعالی به عنوان ریاست قوه مقننه انتظار است تدابیری اتخاذ فرمایید تا شرایطی مهیا شود که با قید فوریت و در اسرع وقت امکان تشکیل جلسات مجلس شورای اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مجلس یا فضای دیگری که استانداردهای بهداشتی را تامین کند، فراهم شود تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 نماینده مجلس خواستار برگزاری جلسات مجلس با قید فوریت شدند

42 نماینده مجلس خواستار برگزاری جلسات مجلس با قید فوریت شدند