مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 14:002020-03-30اقتصادي

تصویب 513 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مناطق زلزله زده قطور خوی


استاندار آذربایجان غربی از تصویب 513 میلیارد تومان کمک بلاعوض و تسهیلات کم بهره در هیئت دولت برای مناطق زلزله زده قطور خوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی شهریاری در این خصوص اظهارکرد: هیئت دولت با پیشنهاد استان مبنی بر پرداخت کمک های ویژه به مناطق زلزله زده قطور خوی موافقت کرد و بر این اساس 153 میلیارد تومان کمک بلاعوض، 30 میلیارد کمک های عمرانی و 330 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای این مناطق تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت برای هر خانوار روستایی 10 میلیون تومان کمک بلاعوض، 10 میلیون تومان کمک هزینه اسکان موقت و 5 میلیون تومان کمک هزینه معیشتی پرداخت می شود ادامه داد: برای 500 خانوار شهری نیز هر کدام 12 میلیون تومان کمک بلاعوض، 12 میلیون تومان کمک هزینه اسکان موقت و 5 میلیون تومان کمک هزینه معیشتی طبق مصوبه هیأت دولت پرداخت می شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه برای احداث 3 هزار و 700 جایگاه دامی نیز به ازای هر واحد 50 میلیون کمک بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت خواهد شد خاطرنشان کرد: زلزله زدگان قطور خوی نگران بحث ضمانت های بانکی نیز نباشند چرا که ضمانت ها به صورت زنجیره ای خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 513 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مناطق زلزله زده قطور خوی

تصویب 513 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مناطق زلزله زده قطور خوی