مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 13:252020-03-30اقتصادي

40 هزار و 588 نفر در مبادی ورودی چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند


اقبال عباسی روز دوشنبه با ارائه گزارشی از روند کنترل شیوع ویروس کرونا در این استان افزود: مبادی ورودی و خروجی این استان در 29 نقطه در حال کنترل و نظارت است.

وی ادامه داد: در این ایستگاه ها یک هزار و 598 نیرو مستقر است که به صورت 3 شیفت در حال خدمات رسانی و غربالگری مبادی ورودی هستند.

عباسی، با اشاره به تقویت نظارت ها و بازرسی بر بازار و اصناف این استان، تصریح کرد: در این بازرسی ها، 456 واحد متخلف شناسایی و پلمب شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای 92 خودرو نیز که با ورود غیرمجاز به استان نسبت به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی سرپیچی کردند نیز جریمه 500 هزار تومانی صادر و 6 خودرو نیز توقیف شد.

عباسی، تامین کالاهای اساسی در استان را عادی و بدون مشکل دانست و گفت: فروشگاه های بزرگ و سایر اصنافی که کالاهای اساسی مردم را عرضه می کنند، موظف به خدمات رسانی هستند و محدودیتی در انجام فعالیت ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فرودین ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه اجرا می شود و در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار و 588 نفر در مبادی ورودی چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند

40 هزار و 588 نفر در مبادی ورودی چهارمحال و بختیاری غربالگری شدند