مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 12:352020-03-30پزشكي

تشکل های صنفی نظام پزشکی سمنان درباره کرونا آموزش می دهند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از برگزاری طرح بزرگ آموزش ها و آگاهی رسانی درباره بیماری کرونا و اقدامات مرتبط با آن از سوی نظام پزشکی سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج رییسیان بعد از ظهر دوشنبه در نشست مشترک اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و سمنان و اعضای تشکل های صنفی پزشکان و نظام پزشکی به میزبانی استانداری با موضوع کرونا، بیان کرد: در جلسات مشترک کمیته های بهداشت و سلامت و تشکل های صنفی نظام پزشکی مقرر شد تا اقدامات مرتبط با پیشگیری و آموزش توسط کمیته بهداشت و سلامت و امور مرتبط با درمان توسط کمیته تشکل های صنفی نظام پزشکی انجام شود.

وی با بیان اینکه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با ایجاد 10 کمیته تشکیل و تاکنون جلسات متعددی را برگزار کرده است، ابراز داشت: برخی اقدامات ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان جنبه ی الگویی برای کشور داشته و اجرای آن توسط وزارت کشور به تمام استان ها تاکید شده است.

برخی مصوبات ملی و کشوری هستند رییس سازمان نظام پزشکی و رییس کمیته تشکل های صنفی نظام پزشکی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه ایجاد کمیته یا کارگروه علمی ذیل ستاد استانی مقابله با کرونا، اقدامی مناسب برای پیشگیری و کاهش شیوع بیماری کرونا و اتخاذ تصمیمات تخصصی دارد، گفت: او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های صنفی نظام پزشکی سمنان درباره کرونا آموزش می دهند

تشکل های صنفی نظام پزشکی سمنان درباره کرونا آموزش می دهند