مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:352020-03-30پزشكي

آینده اپیدمی کرونا ویروس به رفتار جمعی مردم بستگی دارد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: آینده اپیدمی کرونا ویروس بستگی به رفتار جمعی مردم دارد، ما حداقل تا یک ماه آینده با این شرایط درگیر هستیم ولی با کمک مردم باید این بیماری را زمین گیر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدوحید احمدی طباطبایی عصر امروز در نشست خبری مجازی اظهار داشت: از 66 مورد نمونه تست در 24ساعت گذشته، پاسخ 17 نفر با میانگین سنی 54 سال در استان کرمان مثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: به تفکیک حوزه های علوم پزشکی، حوزه علوم پزشکی کرمان 197 نفر، رفسنجان 24، علوم پزشکی جیرفت 11 نفر،علوم پزشکی سیرجان هشت نفر و علوم پزشکی بم 11 نفر هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدا تا کنون 156 مورد ترخیصی داشتیم، افزود: در حال حاضر 47 مورد بستری در بیمارستان های سطح استان داریم که هشت نفر بستری در آی سی یو و 11 نفر بستری در نقاهتگاه هستند.

طباطبایی با اشاره به اینکه با توجه به اول عید و شلوغی بعضی از اماکن نگرانی ما برای هفته آینده است، اظهار کرد: این ویروس به سرعت می تواند به افراد دیگر سرایت کند، اگر اپیدمی از ظرفیت نظام سلامت بیشتر شود سیستم دچار آسیب می شود و سیستم پاسخگو نمی تواند باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در کرمان ما قبل از واقعه دنبال چاره بودیم و قبل از گزارش بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده اپیدمی کرونا ویروس به رفتار جمعی مردم بستگی دارد

آینده اپیدمی کرونا ویروس به رفتار جمعی مردم بستگی دارد