مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 11:302020-03-30اقتصادي

پست در ایام تعطیل به خدمت رسانی ادامه می دهد


مجموعه پست بر حسب وظیفه و نقش خود در این مبارزه به فعالیت در روزهای تعطیل را بر خود واجب دانسته و تنها روز سیزدهم فروردین تعطیل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان در راستای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر خارج نشدن مردم از خانه، شرکت ملی پست با تمرکز بر ارائه خدمات پستی تجارت الکترونیک، توانسته به میزان قابل توجهی از ترددهای غیرضروری شهروندان جلوگیری کند.

حمید باقری با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا خرید و فروش مایحتاج مردم در فضای مجازی رشد چشم گیری پیدا کرده گفت: مجموعه پست بر حسب وظیفه و نقش خود در این مبارزه به فعالیت در روزهای تعطیل را بر خود واجب دانسته و تنها روز سیزدهم فروردین تعطیل خواهد بود.

 مدیرکل پست استان اصفهان افزود: شرکت ملی پست به عنوان گسترده ترین ارائه دهنده خدمات پستی در سطح کشور ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی، سختی و مرارت خدمت رسانی این ایام را با شیرینی تأمین سلامت و امنیت همشهریان برخود هموار نموده است.

وی گفت: تمام ادارات و نواحی پستی در تمامی شعب از ساعت 7/30 الی 14/30 باز هستند و آماده ارائه خدمت به مردم استان بوده، ضمناً ناحیه پستی نشاط تا ساعت 18 در خدمت مشتریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست در ایام تعطیل به خدمت رسانی ادامه می دهد

پست در ایام تعطیل به خدمت رسانی ادامه می دهد